بهترین دوربین مداربسته برای باغ و ویلا

مدیر روبیکس
16 اردیبهشت, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
بهترین دوربین مداربسته برای باغ و ویلا

به دلیل وجود تنوع بسیاری در دوربین‌های مداربسته، انتخاب بهترین دوربین برای باغ و ویلا به وابستگی به نیازهای خاص شماست. با این حال، در زیر برخی از ویژگی‌هایی که باید در انتخاب دوربین مداربسته برای باغ و ویلا مدنظر داشته باشید، آورده شده است.

در ادامه به این موارد می پردازیم.

برای خرید دوربین مداربسته چه ویژگی هایی مد نظر است؟

  • کیفیت تصویر: دوربین با کیفیت تصویر بالا، در شناسایی و ضبط تصاویر با کیفیت مناسب موثرتر است.
  • زاویه دید: دوربین با زاویه دید بیشتر، می‌تواند یک محیط بزرگتر را پوشش دهد.
  • قابلیت مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی:  دوربین‌هایی که مقاومت خوبی در برابر شرایط آب و هوایی نظیر باران، آفتاب و یخبندان دارند، برای استفاده در فضای بیرونی مناسب هستند.
  • قابلیت دید در شب:  اگر قصد دارید که دوربین شما در شب هم فعال باشد، باید دوربینی با قابلیت دید در شب و نورپردازی مناسب انتخاب کنید.
  • سایر ویژگی‌ها:  برخی از دوربین‌ها قابلیت هایی مانند تشخیص حرکت، ضبط صدا و وضوح تصویر بالا را دارند که ممکن است برای شما مهم باشند.

دوربین های مناسب فضای باز کدام اند؟

دوربین های مناسب برای فضای باز که به عنوان دوربین های امنیتی در فضای باز یا دوربین های نظارتی در فضای باز نیز شناخته می شوند، دستگاه هایی هستند که برای نظارت بر نمای بیرونی ساختمان یا ملک طراحی شده اند. آنها برای مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی سخت مانند باران، برف و دمای شدید طراحی شده اند و با مواد بادوام ساخته شده اند که می توانند در برابر دستکاری و خرابکاری مقاومت کنند.

دوربین های فضای باز را می توان به یک سیستم ضبط یا شبکه متصل کرد که به کاربران اجازه می دهد فیلم های زنده یا ضبط شده را از یک مکان دور مشاهده کنند. آنها معمولاً برای افزایش امنیت خانه ها، مشاغل و فضاهای عمومی و همچنین برای نظارت بر فعالیت های حیات وحش یا سایر پدیده های طبیعی استفاده می شوند.

برخی از ویژگی‌های دوربین‌های فضای باز ممکن است شامل قابلیت‌های دید در شب، حسگرهای تشخیص حرکت و هشدارهایی باشد که می‌تواند کاربران را از نقض‌های امنیتی احتمالی مطلع کند. برخی از دوربین‌ها ممکن است قابلیت‌های ارتباط صوتی دو طرفه را نیز داشته باشند که به کاربران اجازه می‌دهند با افراد آن طرف دوربین ارتباط برقرار کنند.

 

بیشتر بخوانید : دوربین مدار بسته خاموش ضبط میکند ؟

 

کدام مدل دوربین مداربسته برای باغ مناسب است ؟

برای انتخاب دوربین مداربسته مناسب برای باغ، باید به موارد زیر توجه کنید:

  • منطقه پوشش: در ابتدا باید بررسی کنید که دوربین مداربسته باید مناطقی از باغ را که قصد دارید مراقبت شود، پوشش دهد. برای پوشش مناطق بزرگتر از باغ، بهتر است از دوربین‌های با زاویه دید گسترده تر استفاده کنید.
  • مقاومت در برابر شرایط آب و هوایی: باغ از محیطی است که به طور معمول با شرایط آب و هوایی مختلف روبرو می شود. در نتیجه برای دوربین مداربسته باغ باید به مقاومت در برابر آب، باد و گرد و غبار توجه کنید.
  • قابلیت دید در شب: در بسیاری از مواقع، شرایط نوری باغ در شب بسیار محدود است، بنابراین باید دوربین مداربسته باغی را با وضوح بالا در شرایط نوری کم انتخاب کنید.
  • کیفیت تصویر: کیفیت تصویر بسیار مهم است. برای تضمین بهترین کیفیت تصویر، بهتر است از دوربین‌هایی با رزولوشن بالا استفاده کنید.
  • قابلیت تشخیص حرکت: در صورتی که بخواهید در هنگام شناسایی حرکت، دوربین به شما هشدار دهد، باید دوربینی با این قابلیت را انتخاب کنید.

با توجه به این موارد، مدل‌هایی مانند دوربین مداربسته هایک ویژن DS-2CD2043G0-I، دوربین مداربسته داهوا DH-IPC-HFW1435S-W و دوربین مداربسته لایتون IPNC-12SIR توصیه می شوند. با این حال، برای انتخاب بهترین دوربین برای نیاز خاص خود، بهتر است با یک متخصص دوربین مداربسته مشورت کنید تا بهترین مدل را برای نیازهای شما پیدا کند.

همچنین باید به قابلیت‌های ارتباطی دوربین مداربسته نیز توجه کنید. برخی از دوربین‌ها از طریق اتصالات Wi-Fi یا بلوتوث به اینترنت متصل می شوند و به شما اجازه می دهند تا به آسانی از هر کجا دسترسی داشته باشید و از راه دور آنها را کنترل کنید. همچنین، دوربین مداربسته‌هایی که از ذخیره سازی شبکه استفاده می کنند، به شما امکان مشاهده و ذخیره تصاویر را به طور آنلاین و یا آفلاین در دستگاه‌های خود می دهند.

در نهایت، برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته برای باغ خود، باید به نیازها و بودجه خود توجه کنید و محصولی را که بهترین عملکرد و کیفیت تصویر را با قیمت مناسب به شما می دهد، انتخاب کنید.

مزایای دوربین مداربسته برای باغ

استفاده از دوربین مداربسته برای باغ یا ویلا به شما امکان مشاهده و کنترل بیشتری بر روی منطقه‌ی خودتان را می‌دهد. در ادامه مزایای استفاده از دوربین مداربسته برای باغ را برای شما آورده‌ایم:

  • افزایش امنیت: دوربین‌های مداربسته به شما امکان مشاهده و ضبط همه فعالیت‌هایی که در محدوده‌ی باغ شما انجام می‌شود را می‌دهد. این امر باعث افزایش امنیت و کاهش جرائم سرقت و ورود به ساختمان خواهد شد.
  • کاهش هزینه: استفاده از دوربین‌های مداربسته برای باغ به شما این امکان را می‌دهد که از راه دور و بدون نیاز به استخدام نیروی امنیتی، منطقه‌ی خود را کنترل کنید. این امر باعث کاهش هزینه‌های امنیتی خواهد شد.
  • مشاهده وضعیت باغ: با استفاده از دوربین‌های مداربسته می‌توانید وضعیت باغ خود را مشاهده کنید و در صورت وقوع هرگونه مشکل مانند حملات حشرات و یا عدم رعایت توسط کارکنان، به سرعت به آن رسیدگی کنید.
  • کنترل بهتر: با استفاده از دوربین‌های مداربسته می‌توانید به بهترین نحو از فعالیت‌های انجام شده در باغ خود آگاه شوید و در صورت نیاز به سرعت برخورد کنید.
  • افزایش ارزش باغ: استفاده از دوربین‌های مداربسته می‌تواند به شما کمک کند تا ارزش باغ خود را افزایش دهید، چرا که امنیت و کنترل بهتری برای باغ شما فراهم می‌کند.
  • مشاهده زندگی وحشی: در برخی مناطق، وجود حیوانات وحشی مانند گرگ، روباه و سایر حیوانات، می‌تواند خطر برای مردم و حیوانات خانگی باشد. با نصب دوربین‌های مداربسته، می‌توانید این حیوانات را مشاهده کنید و از بروز هرگونه خطر پیشگیری کنید.
  • مانیتورینگ محصولات: با استفاده از دوربین‌های مداربسته می‌توانید فعالیت‌های مربوط به کشاورزی را نظارت کنید، به ویژه در صورت داشتن محصولات قابل فروش مانند میوه و سبزیجات. با این ابزار، می‌توانید از کیفیت و تعداد محصولات خود اطمینان حاصل کنید و به بهترین نحو از آن‌ها استفاده کنید.
  • امکان مانیتورینگ از راه دور: دسترسی به دوربین‌های مداربسته شما از طریق شبکه اینترنت، به شما این امکان را می‌دهد که از راه دور منطقه‌ی خود را نظارت کنید. این به شما امکان می‌دهد که از هرجایی دسترسی داشته باشید و بدون نیاز به حضور فیزیکی در محل، به راحتی منطقه‌ی خود را کنترل کنید.

به طور کلی، استفاده از دوربین مداربسته در باغ و ویلا، به شما امکان می‌دهد تا کنترل و مشاهده بیشتری بر روی منطقه‌ی خود داشته باشید و بابت امنیت آن نیز مطمئن باشید.

بهترین مدل دوربین مداربسته باغ و ویلا کدام است؟

مدل های دوربین مدار بسته زیادی در بازار موجود است که انتخاب بهترین آنها برای باغ و ویلا بستگی به نیاز و بودجه خاص شما دارد. برخی از مدل های محبوب دوربین مدار بسته برای نظارت در فضای باز عبارتند از:

در مورد مدل های دوربینی که در زیر معرفی شده حتما از درستی آن اطمینان کنید و مجدد سرچ کنید و در صورت لزوم از مدل هایی که نام آشنا تر هستند استفاده شود.

دوربین مداربسته تحت شبکه روبیکس مدل V380

دوربین مداربسته بولت روبیکس

دوربین مداربسته تحت شبکه روبیکس مدل V380، یک دوربین مداربسته داخلی با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل می‌باشد که با استفاده از تکنولوژی بیسیم Wi-Fi، از طریق اتصال به شبکه اینترنت، به کنترل و مشاهده تصاویر آنلاین از طریق موبایل، تبلت و یا کامپیوتر امکان پذیر است.

این دوربین دارای لنز ۳٫۶ میلی‌متری با زاویه دید ۷۵ درجه، بالانس سفیدی اتوماتیک، میکروفون داخلی و بلندگوی داخلی برای ارتباط دوطرفه، قابلیت چرخش افقی و عمودی، حسگر حرکت با قابلیت تشخیص حرکت و ارسال هشدار تصویری به کاربر، پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ۱۲۸ گیگابایت، استاندارد ضد آب IP66 و پشتیبانی از دید در شب با کیفیت بالا است.

با توجه به ویژگی‌های فنی و عملکرد مناسب، دوربین مداربسته تحت شبکه روبیکس مدل V380، به عنوان یک گزینه مناسب و با قیمت مناسب برای استفاده در منازل، محیط های کوچک تجاری و دفاتر کار، در نظر گرفته می‌شود.

دوربین مداربسته تحت شبکه روبیکس مدل RU-3003

دوربین مداربسته تحت شبکه روبیکس مدل RU-3003، یک دوربین مداربسته با کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل و قابلیت اتصال به شبکه اینترنت با استفاده از کابل RJ45 یا Wi-Fi می‌باشد. این دوربین دارای لنز ۳٫۶ میلی‌متری با زاویه دید ۸۰ درجه، بالانس سفیدی اتوماتیک، میکروفون داخلی، بلندگوی داخلی برای ارتباط دوطرفه، قابلیت چرخش افقی و عمودی، حسگر حرکت با قابلیت تشخیص حرکت و ارسال هشدار تصویری به کاربر، پشتیبانی از کارت حافظه microSD تا ۱۲۸ گیگابایت و استاندارد ضد آب IP66 می‌باشد.

همچنین، دوربین مداربسته تحت شبکه روبیکس مدل RU-3003، دارای قابلیت دید در شب با کیفیت بالا است و با استفاده از ۳۶ عدد LED با توان ۳ وات، قابلیت دید در شب را با برد تا ۲۰ متر فراهم می‌کند.

با توجه به ویژگی‌های فنی و عملکرد مناسب، دوربین مداربسته تحت شبکه روبیکس مدل RU-3003، به عنوان یک گزینه مناسب برای نظارت و امنیت در محیط‌های بیرونی، مانند حیاط و فضای باز، پارکینگ‌ها، ورزشگاه‌ها و… در نظر گرفته می‌شود.

دوربین مداربسته تحت شبکه روبیکس مدل ipc-9820

image 33

دوربین مداربسته تحت شبکه روبیکس مدل IPC-9820، یک دوربین با کیفیت تصویر ۲ مگاپیکسل و زاویه دید ۱۰۵ درجه می‌باشد که از پروتکل های شبکه IP و پروتکل های دید در شب H.265، H.264، MJPEG پشتیبانی می‌کند. این دوربین دارای ویژگی هایی از جمله بالانس سفیدی اتوماتیک، اتصال به شبکه اینترنت با استفاده از کابل RJ45، پشتیبانی از کارت حافظه Micro SD تا ۲۸ گیگابایت، بلندگو داخلی، و قابلیت چرخش افقی و عمودی می‌باشد.

همچنین، دوربین مداربسته تحت شبکه روبیکس مدل IPC-9820، با برد دید در شب تا ۲۰ متر، قابلیت دید در شب با کیفیت بالا را داراست و به دلیل دارا بودن استاندارد ضد آب IP66، مناسب برای نصب در محیط‌های خارجی از جمله ویلا، باغ و حیاط می‌باشد.

با توجه به ویژگی‌های فنی و عملکرد مناسب، دوربین مداربسته تحت شبکه روبیکس مدل IPC-9820، به عنوان یکی از گزینه‌های مناسب برای نظارت و امنیت در محیط‌های خارجی، به ویژه ویلا، پارکینگ‌ها، فضای باز و … در نظر گرفته می‌شود.

 

 

هایک ویژن DS-2CD2032-I:

این مدل یک انتخاب عالی برای نظارت در فضای باز است زیرا طراحی مقاوم در برابر آب و هوا دارد و می تواند در شرایط نور کم کار کند. همچنین وضوح بالایی دارد و از تشخیص حرکت پشتیبانی می کند.

 

Reolink Argus 2:

این دوربین بی سیم با باتری کار می کند و نصب آن را بدون نگرانی در مورد پریز برق آسان می کند. همچنین دارای طراحی مقاوم در برابر آب و هوا است و از ارتباطات صوتی دو طرفه پشتیبانی می کند.

 

Nest Cam Outdoor:

این دوربین طراحی شیکی دارد و می‌تواند ویدیوی زنده را روی تلفن یا رایانه شما پخش کند. همچنین دارای طراحی مقاوم در برابر آب و هوا است و از تشخیص حرکت و صدا پشتیبانی می کند.

 

دوربین IP Lorex 4K Ultra HD:

این دوربین رده بالا دارای رزولوشن ۴K است و می‌تواند فیلم‌های واضحی را حتی در شرایط نور کم ضبط کند. همچنین دارای طراحی مقاوم در برابر آب و هوا است و از مشاهده از راه دور پشتیبانی می کند.

 

دوربین Ring Spotlight:

این دوربین دارای نورافکن داخلی است که می تواند به جلوگیری از مزاحمان کمک کند. همچنین دارای طراحی مقاوم در برابر آب و هوا است و از تشخیص حرکت و ارتباط صوتی دو طرفه پشتیبانی می کند.

هنگام انتخاب دوربین مدار بسته برای باغ و ویلای خود، مهم است که عواملی مانند مقاومت در برابر آب و هوا، وضوح تصویر، قابلیت دید در شب و گزینه های مشاهده از راه دور را در نظر بگیرید. همچنین بهتر است با یک متخصص امنیتی مشورت کنید تا بهترین مدل دوربین مداربسته را برای نیازهای خاص خود تعیین کنید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.