معرفی بهترین دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

مدیر روبیکس
23 مهر, 1402
بدون دیدگاه
3 دقیقه زمان مطالعه
Picture1

معرفی بهترین دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

دوربین‌های مداربسته ۳۶۰ درجه، به عنوان آخرین نوآوری در زمینه تأمین امنیت مکان‌ها، به ویژه خانه‌ها، مطرح هستند. این نوع دوربین‌ها دارای زاویه دید گسترده‌ای هستند، با کیفیت فیلمبرداری بالا، نصب آسانی دارند و مناسب برای استفاده در داخل و خارج از محیط‌ها هستند. دوربین‌های مداربسته ۳۶۰ درجه، امکان مشاهده کل محیط اطراف را با چرخش لنز فراهم می‌کنند و هر جهتی که بخواهید مشاهده کنید و با امکان بزرگنمایی، می‌توانید چهره‌ها و پلاک‌ها را به خوبی ببینید. در این مقاله، قصد داریم بهترین مدل‌های دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه را معرفی کنیم.

 

چیزهایی که باید در مورد بهترین دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه بدانید

Picture2

دوربین‌های مداربسته PTZ با سرعت چرخش بالا، به راحتی قادر به حرکت به سمت بالا و پایین هستند. همچنین، این نوع دوربین‌ها دارای قابلیت چرخش مداوم به ۳۶۰ درجه هستند و این اجازه را می‌دهند تا در یک منطقه نظارتی، بر روی تعداد زیادی سوژه متمرکز شوید و آن‌ها را دنبال کنید. صاحبان کسب و کارها می‌توانند از قابلیت بزرگنمایی برای بررسی چهره‌ها و پلاک‌های خودروها استفاده کنند. اکثر دوربین‌های مداربسته PTZ با دید ۳۶۰ درجه، دارای تنظیمات پیش‌فرض برای ضبط ویدئو هستند و کاربران می‌توانند با تعریف الگوهای خاص، امنیت منطقه تحت پوشش را به حداکثر برسانند.

یک دوربین مداربسته PTZ می‌تواند جایگزین چند دوربین معمولی شود و بهترین عملکرد را ارائه دهد. همچنین، دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه نه تنها می‌تواند دید گسترده‌ای فراهم کند، بلکه باعث می‌شود تا می‌توانید منطقه کامل را تحت نظر داشته و امنیت محیط را به شکل قابل توجهی افزایش دهید. بهترین دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه یک گزینه عالی برای مدیران شرکت‌ها و صاحب‌خانه‌ها است که به دنبال یک راهکار کارآمد و مقرون به صرفه برای نظارت دقیق بر چندین محیط مختلف هستند.

 

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه چیست؟

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه می‌تواند جایگزین حداکثر هفت دوربین معمولی شود. این نوع دوربین‌های مداربسته با پوشش گسترده‌تری از محیط، به بهترین شکل ممکن از خانه یا محل کار شما محافظت می‌کنند. دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه اجازه می‌دهد تا تمام زوایا و نقاط یک محیط را در یک نما مشاهده کنید. به همین دلیل، این دوربین مداربسته بهترین انتخاب برای افرادی است که به دنبال افزایش امنیت با هزینه کمتر و بدون نیاز به چندین دوربین هستند.

دوربین مداربسته PTZ به دلیل ابعاد بزرگ و نیاز به طراحی مشابه گنبد، معمولاً در محیط‌های سنتی مورد استفاده قرار نمی‌گیرد. با این حال، با پیشرفت‌های در حوزه فناوری و تولید دوربین‌های قابل حمل با ابعاد بسیار کوچک که در دسترس شما قرار می‌گیرند، نحوه استفاده از انواع دوربین‌های مداربسته تغییر کرده است. نقطه ضعف اصلی دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه اغلب هزینه بالای آن است که معمولاً گران‌تر از دوربین‌های معمولی است.

 

چگونگی کار دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

قابلیت‌های دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه تنها به قابلیت چرخش به اطراف و حرکت به بالا و پایین محدود نمی‌شود. با این دوربین، می‌توانید تمامی نقاط محیط را از هر زاویه‌ای دنبال کرده و ویدیوی کاملی از تمام وقایع را ضبط کنید. برخی از دوربین‌های مداربسته ۳۶۰ درجه دارای لنز چشم ماهی هستند که تصویر را در یک نمای پانوراما ۳۶۰ درجه ضبط می‌کنند. با این حال، برای مشاهده ویدیو به شکل قابل مشاهده، نیاز به استفاده از نرم‌افزارهای Dewarping دارید. این نرم‌افزار را می‌توان به صورت مجموعه با بهترین دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه دریافت کرد یا آن را به عنوان جزءی از سیستم نظارت و امنیت خود جداگانه به دست آورید.

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه معمولاً به گونه‌ای نصب می‌شود که هیچ نقطه کوری نداشته و تمام محیط را به بهترین شکل ممکن ارائه دهد. زمانی که یک سارق توسط دوربین‌های مداربسته معمولی ضبط می‌شود، تنها از یک زاویه می‌توانید او را مشاهده کنید و این ممکن است باعث کاهش دقت در بررسی اقدامات قبل و بعدی سارق شود. اما در صورت استفاده از دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه، این مشکل وجود ندارد و می‌توانید سارق را در محیط به دقت دنبال کرده و تصویر واضحی از چهره، لباس و جزئیات دیگر داشته باشید.

دوربین‌های مداربسته ۳۶۰ درجه ویژگی‌ها و مشخصات گوناگونی دارند و امکانات مختلفی را فراهم می‌کنند. استفاده از این نوع دوربین‌ها در محیط‌های بزرگ و گسترده ضروری است و مزایای زیادی دارد. در دوربین‌های معمولی مداربسته نقاط کور مختلفی وجود دارد که مهاجمان ممکن است از آنها بهره‌برند. اما با دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه، این نگرانی‌ها برطرف می‌شوند و می‌توانید از زوایای متعددی تمام محیط را زیر نظر داشته باشید.

بیشتر بخوانید : علت تاخیر در تصویر دوربین مداربسته

 

بهترین دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه به شما این امکان را می‌دهد که ویدیوهای ضبط شده را از هر زاویه‌ای تماشا کنید. این ویژگی منحصر به فرد، این دوربین را از دیگر انواع دوربین‌های مداربسته مثل بولت و دام متمایز می‌کند. بنابراین، دوربین مداربسته PTZ دارای یک مزیت بزرگ است که به امنیت و راحتی شما کمک می‌کند. دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه از نظر قیمت، کیفیت تصویر و نحوه استفاده از تنوع بالایی برخوردار است. برای انتخاب بهترین دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه در زمان خرید، در زیر پنج مدل معرفی می‌شود که در انواع تست‌ها عملکرد عالی داشته‌اند و می‌توانند به بهترین شکل امنیت محیط کاری یا خانگی شما را تضمین کنند.

 

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه Wansview 360° Outdoor Security Camera

Picture3

دوربین مداربسته Wansview 360° Outdoor Security Camera به عنوان یکی از بهترین دوربین‌های مداربسته ۳۶۰ درجه، گزینه‌ی ایده‌آلی برای نظارت و تضمین امنیت در اماکن مختلف خانگی و کاری است. این دوربین با قابلیت دید در شب داخلی، امکان استفاده در ساعات شبانه و در شرایط نور کم را فراهم می‌کند. دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه Wansview یک دوربین مداربسته منحصر به فرد است که در محیط‌های باز و فضای باز هم کاربرد دارد. با خرید این دوربین، شما به مزایای زیادی از جمله مشاهده ویدیوها از چندین زاویه، بدون نگرانی از نقاط کور و عدم نیاز به دوربین‌ها و کابل‌های متعدد دست پیدا خواهید کرد.

دوربین مداربسته Wansview 360° Outdoor Security Camera را می‌توانید در هر نقطه‌ای از محل نصب و به سادگی استفاده کنید. با داشتن امکان اتصال به وای‌فای و سازگاری با انواع دستگاه‌های هوشمند مانند گوشی موبایل، تبلت و کامپیوتر، می‌توانید به راحتی از دوربین از طریق اپلیکیشن استفاده کنید. همچنین این دوربین امکان استفاده از کارت حافظه میکرو با ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایت را برای ذخیره تصاویر فراهم می‌کند. برای تامین برق دوربین، باید از کابل برق استفاده کنید، زیرا این دوربین دارای باتری نمی‌باشد. همچنین با درجه حفاظت IP65، دوربین مداربسته Wansview 360 درجه مقاومت مناسبی در برابر آب و شرایط نامساعد هوا مانند باد، باران و برف دارد. این دوربین مداربسته با میکروفون و بلندگوی خود، صداهای محیطی را ضبط و پخش می‌کند.

از طریق اپلیکیشن موبایل، می‌توانید در صورت شناسایی حرکت توسط دوربین مداربسته Wansview 360° Outdoor Security Camera، آگاه شوید و تصاویر ضبط شده را مشاهده و دانلود کنید.

 

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه COOAU Security Camera Outdoor

Picture4

دوربین مداربسته COOAU Security Camera Outdoor، Wireless WiFi 360° بهترین انتخاب برای استفاده در محیط‌های خارجی و فضاهای باز محسوب می‌شود. این بهترین دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه دارای لنز گسترده است که زاویه دید بیشتری را پوشش می‌دهد و امکان مشاهده بخش‌های بیشتری از محیط را فراهم می‌کند نسبت به دیگر دوربین‌ها. همچنین با استفاده از لنز پانورامیک دوربین مداربسته COOAU Security Camera Outdoor، Wireless WiFi 360°، می‌توانید محیط را از هر زاویه‌ای مشاهده و بررسی کنید. همانطور که از نام این دوربین پیداست، این دوربین از ارتباط بی‌سیم وای فای بهره می‌برد و این به شما اجازه می‌دهد که آن را به راحتی در خانه یا محل کار خود نصب کنید.

از دیگر مزایا و ویژگی‌های قوی دوربین مداربسته COOAU Security Camera Outdoor، Wireless WiFi 360° می‌توان به ضبط تصاویر با رزولوشن ۴K و ضبط صدای شفاف و واضح اشاره کرد. این دوربین قابلیت حرکت تا ۱۲۰ درجه به بالا و پایین و حتی چرخش تا ۳۶۰ درجه به اطراف را داراست و طراحی زیبا و مدرنی دارد. با استفاده از اپلیکیشن موبایل، می‌توانید به راحتی دوربین را از راه دور کنترل کرده و زاویه دید آن را تغییر داد. وجود زوم دیجیتال ۴x به شما این امکان را می‌دهد که سوژه‌ها را بزرگنمایی کرده و جزئیات بیشتری را مشاهده کنید.

درجه حفاظت IP65 این دوربین مداربسته موجب می‌شود که بتوانید بدون نگرانی از آب و گرد و غبار در محیط‌های خارجی از آن استفاده کنید. این دوربین قابلیت استفاده از کارت حافظه میکرو با ظرفیت ۱۶ تا ۱۲۸ گیگابایت را داراست و تصاویر را بر روی آن ذخیره می‌کند. ویژگی ضبط مداوم به شما این امکان را می‌دهد که در صورت پر شدن حافظه، ویدیوهای قدیمی به طور خودکار حذف شده و فضای جدید را آزاد کنید.

این دوربین مداربسته دارای باتری داخلی با ظرفیت ۱۵ هزار میلی‌آمپر ساعت و قابل شارژ می‌باشد. همچنین با وجود پنل خورشیدی، باتری این دوربین به صورت خودکار شارژ می‌شود و نیازی به نگرانی از آب و برق ندارید.

این دوربین با سنسور حرکتی پیشرفته ای مجهز شده است که به محض تشخیص حرکت، اطلاع رسانی به شما می‌کند. الگوریتم‌های هوش مصنوعی بهینه شده و تشخیص انسان را به بهترین شکل انجام می‌دهند، تا از اعلام اشتباه اخطار جلوگیری شود. در کنار اخطار حرکت، این دوربین همچنین از طریق اپلیکیشن موبایل اعلام کم شدن باتری به زیر ۲۰ درصد را نیز پشتیبانی می‌کند.

دارندگان این دوربین می‌توانند تصاویر را با استفاده از کد QR با حداکثر ۲۰ نفر به اشتراک بگذارند و از طریق اپلیکیشن CloudEdge می‌توانید تا ۴ دوربین را به صورت همزمان مشاهده کنید. همچنین ذخیره تصاویر در فضای ابری (اشتراک هفت روزه رایگان) و رمزگذاری این تصاویر از ویژگی‌های این دوربین مداربسته است که اشاره انجام شد.

 

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه ENSTER Metal PTZ WiFi Security Camera Outdoor

Picture5

دوربین مداربسته ENSTER Metal PTZ WiFi Security Camera Outdoor، با ویژگی‌هایی مانند چرخش ۳۶۰ درجه و دید پانورامیک، مناسب برای استفاده در فضای باز و محیط‌های خارجی است. این بهترین دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه دارای اتصال داخلی به شبکه وای فای است، که به شما این امکان را می‌دهد تا از هر نقطه‌ای در جهان این دوربین را کنترل کرده و تصاویر آن را مشاهده نمایید.

ENSTER Metal PTZ WiFi Security Camera Outdoor یک دوربین مداربسته هوشمند است، که با استفاده از آن می‌توانید امنیت خانه یا محل کار خود را از زوایای مختلف بررسی کنید. این دوربین دارای ۳۸ حالت خودکار از پیش تنظیم شده است که به شما اجازه می‌دهد تا محیط مورد نظر را از هر زاویه‌ای مشاهده نمایید. با کمک کنترل از راه دور، می‌توانید به سرعت و به آسانی بین این حالت‌های مختلف جابه‌جا شوید. تغییر زاویه تنها در عدد ثانیه صورت می‌گیرد و حتی با استفاده از زوم دیجیتال می‌توانید جزئیات را با دقت بیشتری مشاهده کنید.

دوربین مداربسته ENSTER Metal PTZ WiFi Security Camera Outdoor دارای ویژگی‌های متنوعی است که به شما امکان اعمال اقدامات امنیتی متنوع را می‌دهد. به عنوان مثال، اگر این دوربین حرکتی را تشخیص دهد، به طور خودکار تصویر زنده را به شما نمایش می‌دهد. امکان ضبط تصاویر با رزولوشن‌های ۱۰۸۰p و ۷۲۰p با نرخ ۳۰ فریم در ثانیه از ویژگی‌های مهم این بهترین دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه است.

به دلیل عدم وجود باتری داخلی، استفاده از دوربین مداربسته ENSTER Metal PTZ WiFi Security Camera Outdoor تنها در صورت اتصال به برق ممکن است. هنگامی که این دوربین حرکت را در تاریکی شب تشخیص می‌دهد، به صورت خودکار چراغ‌ها را روشن می‌کند و یک ویدیوی رنگی به مدت ۱۰ تا ۱۵ ثانیه از فرد را ضبط می‌کند.

این چراغ‌ها به عنوان یک عامل بازدارنده عمل می‌کنند و سارق را مجبور به ترک محل می‌کنند. دوربین قادر به ضبط ویدیوهای رنگی تا ۳۰ متر و ویدیوهای سیاه و سفید تا ۴۵ متر فاصله است. ویژگی دید در شب دارای سه حالت خودکار (روشن شدن چراغ‌ها در صورت تشخیص حرکت و خاموش شدن پس از ۳۰ ثانیه)، دائم روشن و خاموش است.

هشدار صوتی یکی دیگر از ویژگی‌های دوربین مداربسته ENSTER Metal PTZ WiFi Security Camera Outdoor است. این بهترین دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه، هنگام تشخیص حرکت، به صورت خودکار یک هشدار صوتی پخش خواهد کرد. به علاوه، شما می‌توانید صدای ضبط شده را جایگزین هشدار پیش‌فرض کنید. در صورت تشخیص سارق، علاوه بر اطلاع‌رسانی به کاربر از طریق نوتیفیکیشن، ویدیوی مربوط به آن روی کارت حافظه میکرو ضبط خواهد شد. این دوربین مداربسته از کارت حافظه تا ظرفیت ۱۲۸ گیگابایت پشتیبانی می‌کند و به طور خودکار با حذف ویدیوهای قدیمی، فضایی برای ضبط موارد جدید را آزاد می‌کند. از طریق تنظیمات دوربین می‌توانید حساسیت را تنظیم کرده و از اعلان‌های غیرضروری جلوگیری کنید.

برخورداری از درجه حفاظت IP66 باعث می‌شود تا نگرانی از شرایط آب و هوایی و عوامل خارجی نداشته باشید. دوربین مداربسته ENSTER Metal PTZ WiFi Security Camera Outdoor ضد آب بوده و می‌تواند در مقابل باد، گرد و غبار، و بارش برف مقاومت کند.

 

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه Esnow Security Camera Outdoor

Picture6

دوربین مداربسته Esnow Security Camera Outdoor یک دستگاه فوق‌العاده و ارزشمند است که شما می‌توانید آن را هم در داخل محیط‌ها و هم در فضای باز استفاده کنید. این دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه توانایی ضبط تصاویر با رزولوشن ۱۰۸۰p از محیط زندگی یا محل کار شما را به خوبی تامین می‌کند. نصب این دوربین بسیار آسان است و شما در کمتر از ۳۰ دقیقه می‌توانید آن را در مکان دلخواه خود نصب کنید.

درجه حفاظت IP68 از جمله مزایای بزرگ دوربین مداربسته Esnow Security Camera Outdoor است. با این ویژگی، نیازی به نگرانی از باران و شرایط آب و هوایی مختلف ندارید و می‌توانید در هر شرایطی از این دوربین استفاده کنید. ویژگی Brinks Motion به شما این امکان را می‌دهد که هر زمان که حرکتی تشخیص داده شود، از طریق ارسال نوتیفیکیشن، ایمیل و پیام کوتاه به شما اطلاع داده شود و شما را از احتمال حضور سارق مطلع کند. همچنین می‌توانید تنظیم کنید که اگر حرکتی انسانی تشخیص داده شود، دوربین مداربسته به طور خودکار شروع به ضبط کند.

قابلیت دید در شب این دوربین مداربسته Esnow Security Camera Outdoor عملکرد بسیار مهمی دارد. این بخش از دوربین دارای سنسور خودکار است و می‌تواند تا فاصله ۳۰ متری را پوشش دهد. در کنار ضبط صدای محیط و اخطار به کاربر به شیوه‌های مختلف، این بهترین دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه قادر است از طریق اسپیکر هشدار صوتی پخش کند. از دیگر ویژگی‌های دوربین مداربسته Esnow Security Camera Outdoor می‌توان به پشتیبانی از دستیار صوتی الکسا، قابلیت استفاده از مموری کارت میکرو با ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایت و امکان حرکت به بالا و پایین تا ۱۱۰ درجه اشاره کرد.

دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه SoulLife Security Camera Outdoor

دوربین مداربسته SoulLife Security Camera Outdoor یکی از عالی‌ترین دوربین‌های مداربسته ۳۶۰ درجه در بازار است که از ویژگی‌ها و امکانات متنوعی بهره می‌برد. این دوربین همراه با ضبط تصاویر با کیفیت ۱۰۸۰p و اتصال به شبکه وای فای، دارای حالت‌های متعددی است که با استفاده از آن‌ها می‌توانید زوایا و موقعیت‌های مختلفی را مشاهده کنید. با قابلیت چرخش ۳۶۰ درجه و حرکت به سمت بالا و پایین، شما می‌توانید نظارت کاملی بر روی محیط داشته باشید.

برای ذخیره ویدیوهایی که توسط دوربین SoulLife Security Camera Outdoor ضبط می‌شوند، می‌توانید از کارت حافظه میکرو با ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایتی استفاده کنید. دارا بودن درجه حفاظت IP67 و مقاومت در برابر آب و گرد و غبار باعث می‌شود که نگرانی از استفاده از این بهترین دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه در فضای باز و در محیط‌های خارجی نداشته باشید. از طریق الگوریتم‌های پیشرفته و هوش مصنوعی قوی، سیستم تشخیص انسان در این دوربین مداربسته توانمندی آن را افزایش داده و از اعلان‌های نادرست جلوگیری می‌کند. همچنین با تشخیص انسان، دوربین به صورت خودکار ویدیو ضبط می‌کند.

مدیریت دوربین و مشاهده ویدیوهای ضبط شده از طریق اپلیکیشن موبایل و نرم‌افزار کامپیوتر امکان‌پذیر است و تنها به یک کاربر محدود نمی‌شود، بلکه افراد مختلفی می‌توانند به دوربین دسترسی داشته باشند. این دوربین مداربسته دارای میکروفن و قابلیت ضبط صدا نیز می‌باشد و از اسپیکر برای پخش هشدارهای صوتی استفاده می‌کند.

دوربین مداربسته شیائومی مدل Mi 360 Camera 1080p MJSXJ10CM

ویژگی‌های دوربین شیائومی مدل Mi 360 Camera 1080p MJSXJ10CM

نوع دستگاه: دوربین تحت شبکه

نوع اتصال: اتصال به شبکه وای فای

وزن: ۲۵۴ گرم

ابعاد: ۱۰۸ × ۷۵ × ۷۵ میلیمتر

قابلیت چرخش افقی (Tilt): دارد

قابلیت چرخش عمودی (Pan): دارد

لنز: لنز ۱۱۰ درجه و پانورامای ۳۶۰ درجه

توانایی دید در شب: دارای فناوری اشعه‌ی تحت‌سرخ ۹۴۰ نانومتر با برد تا ۹ متر

توانایی ضبط صدا: دارد

قابلیت بزرگنمایی دیجیتال: موجود است

پشتیبانی از سیستم‌عامل‌های اندروید ۴.۴ به بالا و iOS 9 به بالا

ویژگی‌های میکروفون: توانایی انتقال صدا به دو طرفه

پشتیبانی از کارت حافظه: پشتیبانی از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۳۲ گیگابایت

نگاه کلی به دوربین مداربسته شیائومی مدل Mi 360 Camera 1080p MJSXJ10CM

Picture7

دوربین مداربسته شیائومی مدل Mi 360 Camera 1080p MJSXJ10CM با کیفیت برتر تصویر ۱۰۸۰ پیکسلی، یکی از بهترین گزینه‌ها برای دوربین‌های مداربسته ۳۶۰ درجه می‌باشد که می‌توانید استفاده کنید. شما قادر به مشاهده تصاویر ضبط شده در این دوربین از طریق چندین دستگاه مختلف هم هستید. برای اتصال به آن، تنها باید از طریق اتصال به شبکه وای فای اقدام نمایید. نرم‌افزار Mi Home نیز به شما این امکان را می‌دهد که دستگاه را به خوبی کنترل کنید. همچنین، این دوربین از باتری مستقل محروم است و همیشه به منبع برق متصل باید باشد که این می‌تواند یک مزیت مهم باشد، زیرا با این حالت نگرانی از تخلیه باتری وجود ندارد.

از مزایای دیگر این دوربین می‌توان به وجود میکروفون اشاره کرد که امکان برقراری مکالمات دو طرفه را در کنار شنیدن صدای محیط را فراهم می‌کند. ضبط تصاویر با کیفیت ۱۰۸۰ پیکسل به شما این امکان را می‌دهد که جزئیات را به خوبی در هر ساعت از روز و شب (با توجه به توانایی دید در شب) مشاهده کنید. این دوربین از اتصال به شبکه WiFi و سازگاری با سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS پشتیبانی می‌کند، که به کاربران این امکان را می‌دهد که تصاویر ضبط شده را روی گوشی‌های هوشمند یا کامپیوترهای شخصی‌شان مشاهده کنند. اما برای مشاهده تصاویر به صورت آنلاین، هر دو دستگاه یعنی دوربین مداربسته و گوشی باید به یک شبکه وای فای با IP یکسان متصل باشند.

استفاده از دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه چه مزایایی دارد؟

استفاده از دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه دارای مزایا ویژه‌ای است. این نوع دوربین‌های مداربسته دارای ویژگی‌هایی از قبیل ضبط تصاویر با کیفیت بالا، قابلیت ضبط صدا، مقاومت در برابر ورود آب، و تنظیمات متعدد برای تناسب با شرایط مختلف محیطی می‌باشند. قابلیت چرخش به اطراف و بالا و پایین این دوربین‌ها به شما این امکان را می‌دهد که تمامی نقاط محیط را به خوبی پوشش دهید و از وجود نقاط کور نگران نباشید. به علاوه، بهترین دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه قابلیت دید در شب را نیز داراست و می‌تواند به راحتی در شبانه‌روز محیط‌های مختلف از جمله خانه، محل کار و فضاهای باز را نظارت کند.

استفاده از دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه به جای نصب چندین دوربین به شما امکان صرفه‌جویی در هزینه‌ها را می‌دهد. همچنین نصب آسان و استفاده از باتری در برخی مدل‌ها از دیگر مزایای این دوربین‌ها است. برای افزایش دقت در مشاهده تصاویر ضبط شده، دوربین مداربسته PTZ قابلیت بزرگنمایی را نیز دارد و این امکان را به شما می‌دهد که جزئیات را بهتر مشاهده کنید. بسیاری از دوربین‌های مداربسته PTZ دارای هوش مصنوعی و سیستم تشخیص حرکت خودکار هستند، که به شما در تأمین امنیت و نظارت بر ورود افراد به محیط کمک می‌کند. این سیستم به شما این امکان را می‌دهد که با آرامش محیط را ترک کنید و در صورت وقوع تهدید، به سرعت مطلع شوید.

چگونه می‌توانید بهترین دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه مناسب را انتخاب کنید؟

در انتخاب بهترین دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه، باید با تنوع مدل‌ها و گزینه‌های مختلفی که ارائه می‌شود، روبرو شوید. انتخاب در میان این انواع و مدل‌ها ممکن است کار چالشی و پیچیده‌ای باشد. قبل از هر اقدامی، مهم است که نیازهای محیطی خود را تعیین کنید و همچنین بودجه مالی خود را مشخص نمایید. برای مثال، اگر صدای محیط برای شما اهمیت دارد، دوربین‌هایی با میکروفن داخلی و قابلیت ضبط صدا را در نظر بگیرید. همچنین در انتخاب دوربین مداربسته، ویژگی‌هایی مانند وجود باتری و قابلیت ذخیره‌سازی بر روی کارت حافظه را نیز در نظر بگیرید.

همچنین، باید به احتمال هک شدن دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه توجه کنید، مانند هر فناوری امنیتی دیگر. بنابراین، استفاده از مدل‌هایی که از پروتکل‌های امنیتی قوی بهره می‌برند، بسیار مهم است. همچنین ویژگی کنترل دوربین از طریق اپلیکیشن موبایل می‌تواند راحتی استفاده از دوربین را افزایش دهد. این ویژگی به شما این امکان را می‌دهد که ویدیوهای ضبط شده را در هر نقطه‌ای از جهان مشاهده کرده و پخش زنده را نیز دنبال کنید.

کلام آخر

در نهایت، بهترین دوربین مداربسته ۳۶۰ درجه دارای تفاوت‌های زیادی با دوربین‌های معمولی است. این دوربین‌ها به شما این امکان را می‌دهند که با خرید و نصب یک دوربین به جای چندین دوربین، هزینه‌ها را به صرفه‌تر کنید. همچنین ویژگی‌هایی نظیر مقاومت در برابر نفوذ آب، تشخیص حرکت خودکار، ارتباط بی‌سیم، باتری و کنترل از طریق اپلیکیشن موبایل به شما اطمینان می‌دهند که محیط خود را به خوبی محافظت کرده و نظارت بر آن را در تمام طول روز انجام دهید. بنابراین، اگر نیاز به حفاظت از دارایی‌های خود و نظارت مداوم بر محیط کار دارید، دوربین مداربسته PTZ را در نظر بگیرید.

بدون دیدگاه
اشتراک گذاری
اشتراک‌گذاری
با استفاده از روش‌های زیر می‌توانید این صفحه را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.